موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

دوربین مداربسته مخفی

دکتر دوربین > آمار و ارقام  > دوربین مداربسته مخفی
دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته مخفی چیست؟

نوعی از سیستم نظارتی وجود داره که اسمش رو خیلی شنیدیم. دوربین مداربسته مخفی یا مینیاتوری برای ضبط وقایع خاصی بدون آگاهی افراد یا اجزای تصویر مورد استفاده قرار میگیره. به این نوع دوبین ها، دوربین جاسوسی یا spy هم گفته میشه چون از دید بقیه پنهان نگه داشته میشه و به راحتی قابل شناسایی نیست. دوربین مدار بسته مخفی رو میشه داخل هر وسیله ای جاسازی کرد که مطمئنم تو فیلم ها برخورد داشتین!

نکته ای که خیلی مهمه بهش توجه کنین اینه که استفاده از این دوربین ها بدون مجوز، جرم محسوب میشه و از نظر قانونی ممنوع! برای همینه که هر جا دوربین کار گذاشتن با تابلو اطلاع رسانی میکنن.

اما به هرحال در هر شرایطی یک سری اتفاقات خاص وجود داره که استفاده از دوربین های مداربسته مخفی تنها راهکار به حساب میاد. مثلا اگر شما در خونه کودک یا فرد سالمندی دارین که نیاز به مراقبت دارن و برای نگهداری از اونها، پرستار کودک و سالمند استخدام کردین. خب در این گونه موارد برای اینکه خیالتون از بابت عملکرد پرستار راحت باشه، لازمه از سیستم های نظارتی مخفی استفاده کنید. نصب دوربین مداربسته در این شرایط کاربرد داره ولی به هرحال تمام عواقب و مسئولیت این کار با خودتون هست.

سیستم های نظارتی مخفی انواع مختلفی دارن که برای مصارف گوناگون و موقعیت های متفاوت از اونها استفاده میشه. از انواع دوربین های مداربسته مخفی میتونیم به مینیاتوری پین هول (pin hole)، مینیاتوری معمولی (Miniature Camera)، مینیاتوری بی سیم (wireless)، دتکتوری (detector)، هالوژنی و آیینه ای اشاره کرد.

دوربین مداربسته مخفی

کاربردهای دوربین مداربسته مخفی

دوربین های مداربسته مخفی کاربردهای بسیاری دارند ولی باید مجاز و غیرمجاز بودن آنها را در نظر داشت. بعضی از این کاربردها رو میتونید ببینید:

کاربردهای مجاز

استفاده درد فیلم برداری و عکاسی بویژه در طبیعت و حیات وحش

نصب آن به عنوان سیستم نظارتی مثلا برای پرستار کودک

استفاده در خودرو برای دوربین دنده عقب

استفاده در موارد پلیسی به صورت پوشیدنی

استفاده در موارد قانونی و حقوقی

نصب آن به عنوان سیستم امنیتی مثلا در محل نگهداری پول و اجناس با ارزش

استفاده در دستگاه های خودپرداز (مینی دوربین های ATM)

 

کاربردهای غیرمجاز

به منظور استفاده به عنوان تجهیزات جاسوسی

ورود به حریم خصوصی و شخصی دیگران

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۴ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش