موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

مراحل پروژه نصب دوربین مداربسته

دکتر دوربین > خدمات  > مشاوره و طراحی دوربین مداربسته  > مراحل پروژه نصب دوربین مداربسته
پروژه نصب دوربین مداربسته

مراحل پروژه نصب دوربین مداربسته

برای نصب سیستم های نظارت تصویری به مراحل استاندارد و از پیش تعیین شده ای نیاز داریم. این مراحل رو پیشتر با عنوان درخواست نصب دوربین مداربسته براتون به اشتراک گذاشتم. درواقع هفت مرحله ای که در فرایند نصب بهتر دوربین مداربسته به ما کمک می کنه. اگه قرار باشه یک سیستم حفاظتی و نظارتی مثل دوربین مداربسته در یک مکان پیاده سازی بشه، لازمه برنامه ریزی و زمان بندی داشته باشیم و یک پروژه تعریف کنیم.

 

مراحل پروژه نصب دوربین مداربسته

حالا این پروژه مثل هر فعالیت زمان بندی شده دیگه ای مراحل مختلفی داره که دقیق و قدم به قدم باید اجرا بشه. این مراحل به ترتیب توضیح داده خواهد شد.

 

✔ بازدید محل توسط کارشناسان تیم دکتردوربین

برای اینکه هزینه نصب دوربین مداربسته و تجهیزات به دقت برآورد بشود و همینطور جانمایی دوربین ها به درستی انجام شود، کارشناسان دکتردوربین به محل مورد نظر اعزام خواهند شد. بعد براساس نیاز و هدف پروژه به شما محل های مختلف رو پیشنهاد می دهند. بهترین محل نصب دوربین مداربسته رو هم بهتون یادآوری می کنیم که حتما بخونید. چرا که هر کسی باید در جریان باشه دقیقا چه نقاطی از خانه یا محل کار آسیب پذیر تر هست.

 

✔ امکان سنجی جهت نصب

بعد از مرحله بازدید، نوبت به امکان سنجی می رسد. در این مرحله امکان نصب دوربین در محل مورد نظر بررسی میشه. یعنی آیا این محل پتانسیل نصب دوربین دارد؟ یا اینکه اصلا امکان نصب در این قسمت از محیط وجود دارد یا خیر؟! خیلی مکان ها هستند که بدلیل صعب العبور بودن، کابل کشی یا نصب دوربین رو تقریبا غیر ممکن می کنند؛ مگر اینکه نیاز به زیرساخت سازی داشته باشند که در این صورت راهکارهای لازم ارائه خواهد شد.

 

✔ تهیه پیش فاکتور برای تجهیزات

تجهیزات سیستم مداربسته در مرحله اول برآورد هزینه می شوند. سپس جانمایی انجام می شود و با توجه به امکان سنجی محیط، نقشه دوربین مداربسته طراحی می شود. حالا نوبت به ارسال پیش فاکتور از سمت شرکت پیمانکار که تیم دکتردوربین هست، می رسد. پیش فاکتور با جزئیات هزینه نصب و راه اندازی برای مشتری ارسال می شود.

 

✔ نصب و راه اندازی سیستم

مهم ترین و ظریف ترین بخش کار تیم دکتردوربین همین جاست! مرحله نصب و راه اندازی سیستم مداربسته یکی از مهم ترین قسمت های این پروژه می باشد. به این دلیل اینکه ریشه بیشتر مشکلات مشتریان با دوربین های مداربسته دقیقا در همین مرحله می باشد. بعدها هنگام استفاده با مشکلات متعددی مواجه می شوند که علت آن صرفا عدم توجه در نصب یا به کارگیری افراد غیرمتخصص در فرایند نصب بوده است. در این مرحله تمامی موارد تعیین شده در ابتدای پروژه پیاده سازی میشود و کار نصب و راه اندازی، به همراه آموزش تا انتها انجام می شود.

 

✔ تحویل به کارفرما و اخذ تاییدیه

در این مرحله دیگه کار تموم شده و تحویل شما مشتری عزیز میشه. هدف تیم دکتردوربین جلب رضایت و آرامش خاطر شماست. به همین خاطر پشتیبانی رو تا شش ماه پس از نصب، به صورت رایگان گذاشتیم.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۵ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش