موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

نصب دوربین مداربسته در مطب

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > نصب دوربین مداربسته در مطب
دوربین مداربسته در مطب

نصب دوربین مداربسته در مطب ها

این روزها ورود ویروس کورونای خطرناک، اغلب افراد رو خانه نشین کرده و مراکز درمانی حسابی سرشون شلوغ شده. منطقی که نیاز به سیستم های مانیتورینگ از راه دور برای نظارت و امنیت بیش از پیش احساس می‌شود. نصب دوربین مداربسته در مطب ها و مراکز درمانی-بهداشتی امر بسیار مهم و حیاتی ست.

محافظت از بیماران و سوابق پزشکی‌شان مانند نگهداری از اطلاعات دیتاسنتر، امری حیاتی محسوب می‌شود. حتما مطالب مرتبط با نصب دوربین مداربسته در دیتاسنتر رو مطالعه کنید. خیلی از افراد می‌توانند از این اطلاعات محرمانه سو استفاده کنند پس نظارت و کنترل بر اونها مهمه. سیستم های نظارت تصویری در لابی مطب یا اتاقی که پرونده های پزشکی آرشیو میشه، به ارتقای امنیت سوابق پزشکی و هویتی بیماران کمک میکنه.

 

مزایای نصب دوربین مداربسته در مطب

با نصب دوربین مداربسته در کلینیک میشه از لوازم و تجهیزات پزشکی محافظت کرد. درست مثل نصب دوربین مداربسته در بیمارستان که در پست های قبلی به آن اشاره شد. از داروها و لوازم ارزان قیمت گرفته تا دستگاه های پیشرفته و حرفه‌ای گران قیمت نیاز به امنیت دارند. دوربین های امنیتی در اتاق های کلینیک و مطب دکتر ها نصب می شود تا کارکنان با تمرکز بیشتری به درمان بیماران فکر کنند. فراموش نکنید که دکتردوربین همیشه کنار شما خواهد بود.

 

محافظت از بیماران و سوابق پزشکی آنها که ممکن است برخی از اطلاعات شخصی آنها برای سارقین ارزشمند باشد.پس وجود یک سیستم نظارت تصویری در لابی مطب یا اتاق مخصوص نگهداری پرونده ها، به امنیت این اطلاعات و هویت بیماران کمک خواهد کرد. نصب دوربین مداربسته در کلینیک های درمانی برای بیمارانی که منتظر پزشک هستند هم مفید می باشد.

محافظت از لوازم پزشکی یکی دیگر از مراقبت های بهداشتی و امنیتی در کلینیک ها و مراکز درمانی ست. وسایل پزشکی چه ارزان قیمت باشد چه گران، به مراقبت های بهداشتی و امنیتی نیاز دارد. پس با نصب دوربین های امنیتی در این محل ها به خوبی از این لوازم محافظت کنید.

 

مانیتورینگ از راه دور هم از قابلیت ها و مزایای استفاده از دوربین های امنیتی می‌باشد. دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP به خوبی از پس این کار برمی‌آیند. در رایانه شخصی، تلفن همراه یا تبلت امکان مشاهده فیلم ها به صورت آنلاین وجود دارد. در هر زمان از شبانه روز که خواستید، مطب، کلینیک یا مرکز درمانی تان را بررسی کنید.

 

فاکتورهای مهم قبل از نصب دوربین در مراکز درمانی

هنگام تعیین نصب مناسب نظارت تصویری مناسب برای بیمارستان یا مراکز درمانی ، فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

چه سیستم‌های امنیتی فعلی در بیمارستان وجود دارد؟

آیا این مرکز به اندازه کافی از پرسنل امنیتی برخوردار است؟

بیمارستان دارای چندین دپارتمان یا ساختمان است؟

در این مرکز درمانی چند پارکینگ وجود دارد؟

آیا از فعالیت مجرمانه‌ای در آن محل چیزی گزارش شده است؟

آیا مشاجره ای در بین کارمندان وجود داشته است که نیاز به بررسی ویدیوهای ضبط شده ضروری باشد؟

آیا این بیمارستان تا به حال با مطالبات پرهزینه بیمه‌ای روبرو بوده است که قابل اثبات نباشد؟

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۱ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش