موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

نصب دوربین مداربسته در بیمارستان

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > نصب دوربین مداربسته در بیمارستان
دوربین مداربسته در بیمارستان

نصب دوربین مداربسته در بیمارستان

نصب دوربین مداربسته در بیمارستان

نصب دوربین مداربسته در بیمارستان ها و مراکز درمانی، ابزاری مؤثر نه تنها برای افزایش امنیت ، بلکه برای کنترل هزینه ها است. دوربین های مداربسته به محافظت از کارکنان بیمارستان و بیماران در برابر حفره‌های امنیت کار کنند و شواهد یا مدارک بصری ارزشمندی را ارائه دهند که می تواند برای افزایش بهره‌وری و جلوگیری از ادعاهای نادرست مورد استفاده قرار گیرند. ضمنا تکنولوژی دوربین های مداربسته IP مزایایی از جمله نظارت از راه دور و قابلیت ذخیره سازی موثرتر با انعطاف پذیری بیشتری را در سیستم های نظارتی به بیمارستانها ارائه دهد.

 

مزایای نصب دوربین مداربسته در بیمارستان ها

افزایش سطح امنیت و حفاظت

نصب دوربین مداربسته در بیمارستان ها و مراکز درمانی به جلوگیری از وقوع جرایم و مزاحمت ها کمک می‌کند. همچنین به اپراتورها امکان مشاهده و بررسی بیماران از راه دور را می‌دهد. چنانچه مشکلی برای بیمار به وجود بیاید یا فردی غیرمجاز قصد ورود به نواحی ممنوعه را داشته باشد، به سرعت مطلع شوند.

 

بهبود بهره‌وری کارکنان

وجود دوربین‌های مداربسته به بهبود ارتباطات بین دپارتمان‌های مختلف بیمارستان و ساختمان‌های مرتبط کمک می‌‎کند. هرقدر این ارتباطات بهتر و موثرتر باشد، عملکرد و بهره‌وری کارکنان بهتر خواهد شد.

 

جلوگیری از ادعاهای دروغین

در مواردی که بیماران یا ملاقات کنندگان به دروغ ادعا می‌کنند به واسطه تجهیزات بیمارستان دچار آسیب یا جراحت شدند، تصاویر ضبط شده از دوربین های مداربسته به عنوان مدرک تصویری و معتبر می‌تواند صحت این ادعا را اثبات کند. اگر این سند وجود نداشته باشد، بیمارستان موظف به پرداخت هزینه های سنگین بیمه خواهد بود.

 

حل و فصل اختلافات کارکنان

هنگامی که اثبات تصویری روشن در دسترس باشد ، اختلافات کارمندان به راحتی برطرف می شود. دوربین های مدار بسته می توانند حوادث مورد نظر را روشن کنند.

 

نظارت لحظه به لحظه و مستمر

نظارت بر دوربین های IP اجازه می دهد تا کارمندان مجاز بیمارستان بتوانند مناطق بحرانی را بطور مداوم و در زمان واقعی از رایانه های شخصی خود رصد کنند.

 

ذخیره‌سازی دیجیتالی

بیمارستان هایی که تصمیم به نصب سیستم نظارت تصویری مبتنی بر IP دارند می توانند از مزایای ذخیره دیجیتال استفاده کنند. سیستم های IP به کاربر امکان می دهد فیلم های ضبط شده را به صورت دیجیتالی روی سرورهای شبکه ، هارد دیسک ها یا NVR ها ذخیره کند ، جایی که فیلم نظارت به راحتی در اختیار کاربران مجاز است و قابلیت جستجوی پیشرفته را نیز ارائه می دهد.

 

ارائه مدارک بصری معتبر

دوربین های مداربسته می توانند شواهد بصری ارزشمندی را ارائه کنند. این شواهد برای تحقیقات مربوط به فعالیتهای مجرمانه و سایر وقایع خاص که در مراکز درمانی و بهداشتی اتفاق می افتند، استفاده می شود.

 

کنترل از راه دور

نظارت از راه دور ابزاری بسیار مفید در تجهیزات پزشکی است. نظارت بر دوربین های IP به کارمندان بیمارستان اجازه می دهد تا فیلم های دوربین امنیتی را از راه دور از هر رایانه ای با دسترسی به شبکه مشاهده کنند. چندین سایت حتی می‌توانند از طریق اینترنت با یکسری شبکه ارتباط برقرار کنند.

 

معایب نصب دوربین مداربسته در بیمارستان ها

وابستگی بیش از حد

درست است که بخش وسیعی از برنامه امنیتی بیمارستان ها با توجه به نصب دوربین مداربسته، تامین شده است؛ اما نکته حائز اهمیت این است که پرسنل باید همیشه آمادگی داشته باشند و بیش از حد به سیستم های نظارتی وابسته نشوند. به این معنی که هر کسی فعالیت ها و کارهای خود را انجام دهد و متکی به فیلم های ضبط شده و نظارت دوربین ها نباشد.

 

حریم شخصی

دوربین های امنیتی ابزاری مؤثر برای نظارت بر بخشهای مختلف بیمارستان هستند، اما هنگام تعیین اینکه دوربین باید در مناطق خصوصی‌تر یک مرکز قرار گیرد ، باید حریم شخصی بیمار در نظر گرفته شود.

 

مداخله در امور

اگر دوربین امنیتی دستکاری شده و آسیب دیده باشد، سیگنال ویدیویی از بین می رود. پس سایر اقدامات امنیتی برای ایجاد یک سیگنال قطع شده باید انجام شود.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش