موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

دوربین مداربسته هایک ویژن و مزایای آن

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > دوربین مداربسته هایک ویژن و مزایای آن
نصب دوربین های مداربسته

دوربین مداربسته هایک ویژن و مزایای آن

دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از دوربین های شناخته شده ای می باشد که بسیاری از افراد و شرکت های نصب دوربین مداربسته از آن استفاده می کنند.

برند هایک ویژن در فروشگاه دکتر دوربین به فروش می رسد. شما برای خرید این دوربین می توانید از طریق فروشگاه آنلاین و یا ثبت سفارش اقدام فرمایید و خرید خود را انجام دهید. دوربین hikvision  به دلیل مزایای که دارد بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و در فضاهای مورد نظر خود آن را نصب می نمایند. برای اینکه با مزایای این دوربین ها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

مزایای دوربین مداربسته هایک ویژن :

دوربین مداربسته هایک ویژن 

دوربین مداربسته هایک ویژن

۳ مورد از مهم ترین ویژگی هایی که برای هر دوربین ضروری است و هایک ویژن دارای آن ها می باشد را بیان می کنیم .

مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی :

شاید مهم ترین ویژگی این نوع از دوربین ها این باشد که در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاومت بسیاری دارند و همین امر باعث می شود که شما بتوانید به آسانی از آن ها در تمامی نقاط کشور خود استفاده کنید.

به همین دلیل دیگر تفاوتی ندارد که شما در هوای بارانی شمال هستید و یا  در هوای گرم و آفتابی جنوب این دوربین می تواند به راحتی نیاز شما را تامین نماید .

سازگاری با انواع لنز :

یکی دیگر از نکات مثبت دوربین مداربسته هایک ویژن این می باشد که با انواع لنزها سازگاری دارند و در دسترس می باشند. در واقع این طور گفته می شود که شما می توانید این نوع دوربین ها را با انواع لنز ثابت و متحرک خریداری نمایید و از آنها استفاده کنید.

سازگاری با انواع دستگاه دی وی آر :

یکی از مهم ترین نکته هایی که باید بدانید این است که سازگاری این دوربین ها با دستگاه های دی وی آر از جمله مهمترین ویژگی هایی است که بسیار باید به آن دقت داشته باشید. این نوع دوربین ها با انواع مختلفی از این دستگاه های دوربین سازگاری دارند و به راحتی می توانند مراحل انتقال تصاویر  را انجام دهند

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۱ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش