موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

نصب دوربین مداربسته در هتل

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > نصب دوربین مداربسته در هتل
دوربین مداربسته در هتل

نصب دوربین مداربسته در هتل

باتوجه به آمار هر ساله بیش از پنجاه هزار جرم در هتل ها رخ می‌دهد که دلیل اصلی آن عدم وجود سیستم های امنیتی مناسب بوده است. سیستم های نظارت تصویری یا همان دوربین های مداربسته باید اولین اولویت برای مدیریت و اداره یک هتل باشند. چرا که ریسک وقوع جرم رو تا حد زیادی کاهش می‌دهند. علاوه بر این نصب دوربین مداربسته در هتل سبب احساس آرامش خاطر و امنیت میهمانان خواهد شد؛ بنابراین بیشتر به آن محل اعتماد میکنند.

کدام بخش‌ها به دوربین مداربسته نیاز دارند؟

دوربین ها در نقاط مختلف هتل نصب می شوند؛ از جمله تمام ورودی و خروجی ها، فضاهای خارج از هتل در اطراف، فضاهای عمومی هتل (بدلیل رعایت حریم شخصی داخل اتاق ها گذاشته نخواهد شد)، انبارها، آشپزخانه، میز پذیرش، سالن ورزشی و محل هایی که پول یا اجناس گرانبها نگهداری می شود. همچنین در راهروها، راه پله و آسانسورها نصب دوربین مداربسته ضروری ست. همه این ها بر طبق قوانین نصب دوربین مداربسته انجام می شوند.

در هتلهایی که مهمانان آن بیشتر افراد تاجر یا صاحب کسب و کار هستند و جلسات مهمی برگزار میکنند، لزوم استفاده از سیستم های نظارت تصویری را بیشتر احساس میکنند. مهمترین مسئله برنامه ریزی برای جانمایی درست و دقیق برای نصب دوربین هاست که حس ناخوشایندی برای مهمانان ایجاد نکند و به حریم شخصی آنها تجاوز نکند. ۵ فضای مهم در هتل برای نصب دوربین مداربسته را می‌توانید اینجا ببینید.

چرا برای هتل از سیستم حفاظتی استفاده کنیم؟

هتل ها هر روز با چالش های امنیتی زیادی روبرو هستند: ورود و خروج های متعدد ، تغییر مداوم مشتری ، ورودی های زیرزمینی ، لابی های شلوغ و شلوغ و گردش مالی کارمندان بالا ، هتل ها را در معرض خطر سرقت و سایر محدودیت های امنیتی قرار می دهد. با نصب سیستم نظارت هتل می توانید کارمندان و مشتریان خود را ایمن نگه دارید ، سارقان را بگیرید و احتمالاً از بروز جرم جلوگیری کنید. نصب دوربین مداربسته در هتل به دلایل زیر انجام می شود:

۱- از سرقت هتل جلوگیری می کند

هتل ها به معنای واقعی کلمه می توانند یک “hot spot” برای سرقت و جرم باشند. سارقان می توانند هتل شما را به خصوص در اواخر شب سرقت کنند. یا مشتریان میتوانند بدون پرداخت صورتحساب از درب هتل بیرون بروند. بعضی اوقات حتی مشتریان وسایل ارزشمندی مانند گذرنامه را در صندوق امانات می‌گذارند که نیازمند مراقبت است. نصب سیستم های حفاظتی و دوربین های مداربسته در هتل می‌تواند از تمامی قسمت های مکان فیلم برداری کند و در صورت لزوم این ویدیوها مورد بررسی قرار گیرد.

۲- امنیت هتل

میهمانان هتل می خواهند ضمن اقامت در اتاق های موقت خود احساس امنیت کنند. عدم وجود امنیت سبب نگرانی مسافران حین اقامتشان خواهد شد. دوربین های مداربسته هتل می توانند به راحتی تمام ورود و خروج ها را کنترل و رصد کند. نقش بازدارنده را هم ایفا می‌کند. این دوربین ها می توانند فعالیت در منطقه ای از هتل را تشخیص داده و هشداری را ارائه دهند. این دوربین ها نه تنها سطح نظارتی عمومی را ارائه می دهند بلکه هم اکنون می توانند مواردی مانند کیف های رها شده در هر گوشه هتل را نیز تشخیص دهند ، تشخیص خودکار شماره پلاک را برای میهمانان از پیش ثبت شده و وسایل نقلیه کارمندان. وجود دوربین های مداربسته در اماکن عمومی هتل شما مانند لابی ها یا راهروها می تواند باعث شود مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

۳- به شناسایی مناطق آسیب پذیر کمک می کند

دوربین های مداربسته هتل می‌توانند در ایمن سازی اموال هتل شما کمک کرده و هرگونه فعالیت آسیب پذیر را که ممکن است رخ دهد ، تشخیص دهند. فعالیت افراد مشکوک را، بررسی و شناسایی می کنند. هتل مکانی است که انواع مختلفی از مردم به آنجا می آیند ، اقامت می کنند و می روند. با نصب این دوربین های مداربسته هتل می توانید هر فعالیت بازدید کننده خود را به راحتی ردیابی کرده و از وقفه جلوگیری کنید. همچنین کمک می کند تا ورود مزاحمان احتمالی را به املاک خود محدود کنید و به دور نگه داشتن افراد متجاوز از منطقه هتل کمک می کند تا اقامتی ایمن و مطمئن را برای مهمانان خود فراهم کنید.

۴- آرامش ذهن بازدید کنندگان را فراهم می‌کند

همه میهمانان می خواهند ضمن اقامت در هتل احساس امنیت کنند. این امر به افزایش تکرار مشاغل و حفظ رقابت در بازار هتل کمک می کند. برای مشاهده مستقیم می توانید یک دوربین نظارتی را بدون DVR نصب کنید ، که این باعث افزایش اعتماد بازدید کننده شما به هتل شما خواهد شد و آنها بارها و بارها به هتل شما می روند. میهمانان شما آرامش کامل خواهند داشت وقتی که بدانند در اتاقهای هتل چشمی وجود دارد که آنها را از سرقت ها ، حوادث و جنایات در امان نگه می دارد.

۵- اعتبار هتل شما را افزایش می دهد

خدمات مشتری اولویت اصلی هر هتل است و میزان قدردانی و رضایت مهمان شما به موارد بسیار زیادی بستگی دارد ، اما امنیت یکی از آن جنبه های خدمات به مشتری است که اغلب تضمین می کند مهمانان شما بهترین اقامت را داشته باشند. این مشتریان و مسافران هستند که اعتبار کار شما را افزایش یا کاهش می دهند. هنگامی که بازدید کنندگان شما از امنیت خود اطمینان داشته باشند ، به هتل شما ارزش افزوده می دهد و نام شما را در ذهنشان می سپارند. هر وقت آنها به همان شهر مراجعه می کنند ، در هتل شما اقامت می گیرند و پایه وفاداری مشتری و اعتبار کلی هتل شما را افزایش می دهند.

 

برای نصب دوربین مداربسته در اماکن خود با مشاوران دکتردوربین تماس بگیرید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش