موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

بهترین محل نصب دوربین مداربسته

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > بهترین محل نصب دوربین مداربسته
محل مناسب نصب دوربین

چرا باید مکان مناسبی برای نصب دوربین مداربسته انتخاب کنیم؟

پیشتر درباره اهمیت نحوه نصب دوربین مداربسته صحبت کردیم. لازمه تیمی که کار راه اندازی سیستم های نظارتی و حفاظتی تون رو انجام میدن در این کار خبره و متخصص باشن و تجربه کافی رو در این زمینه داشته باشن. (در این بخش میخواهیم بهترین محل نصب دوربین مداربسته رو به شما معرفی کنیم)

اگه قرار باشه برای یک ساختمان مسکونی دوربین نصب کنیم، باید بدونیم که به همون اندازه ای که برای انتخاب نوع دوربین ها و پیدا کردن هارد dvr وقت گذاشتیم، لازمه برای نصب دوربین ها در محل مناسب زمان بگذاریم. محل هایی که بیشتر در معرض تردد افراد هستن و در عین حال مکان هایی که کمتر در دسترس و دید هستن.
این محل هایی که میگم مهمترین بخش های ساختمون هستن:

بهترین محل ها برای نصب

 

۱- در اصلی ساختمون

از اونجایی که محل ورود و خروج همه افراد از درب اصلی ساختمون هست پس لازمه بیشتر کنترل بشه. تازه دکتردوربین میگه بیشتر از ۳۰ درصد سارقین از در اصلی وارد شدن! فقط اینکه ارتفاع نصب دوربین اونقدری باشه که به راحتی قابل رویت و در دسترس نباشه. البته اولویت خونه هر کسی متفاوت و نمیشه گفت یک استانداردی وجود داره که همه باید از اون تبعیت کنند. بایستی تمام مناطق و اطراف ساختمان رو در نظر داشته باشید تا نقاط آسیب پذیر مشخص بشه.

 

۲- در پشتی یا فرعی ساختمون

کلا درب ورودی مشکل سازه چه اصلی باشه چه فرعی! اون ۳۰درصد سارقین عزیزی که از در اصلی نتونستن وارد بشن، خب از این یکی در وارد میشن. بالاخره راه های رسیدن به خونه بسیار است. این نوع درها معمولا از دید افراد عادی دور هستن پس هم نکته مثبت داره هم منفی. نکته مثبت اینجاست که به راحتی دیده نمیشن و کمتر خطری تهدیدمون می کنه. اما نکته منفی اینجاست که اگه دیده بشن دیگه بدون دعوت وارد میشن!! اون درهای عجیب و غریبی که به زیرزمین میرسن هم باید حواستون باشه که از قلم نیفتند.

 

۳- آسانسور

بهترین محل نصب دوربین مداربسته این اتاقک کوچیک که هر روز کلی آدم و بار رو جابجا میکنه لازمه کنترل کننده ای داشته باشه. کی بهتر از دوربین مداربسته که صبح تا شب فیلم میگیره و خسته نمیشه. هرچند سارقین عزیز معمولا سختی زیادی به خودشون میدن برای عبور و مرور ولی این روزها همه چیز برعکس شده و بعید نیست به راحتی از آسانسور استفاده کنند. پس نصب دوربین مداربسته در آسانسور هم میتونه نکته مفیدی برای آپارتمان ها باشه. نه صرفا برای جلوگیری از ورود افراد متجاوز؛ خدای نکرده اگه اتفاقی داخل آسانسور بیفته یا یکی از ساکنین مشکلی براش پیش بیاد، به سرعت به دادش برسیم. پیشنهاد می کنم مطلب مربوط به نصب دوربین مداربسته در آسانسور رو از دست ندید.

 

۴- حیاط یا لابی

طبیعی که بعد از وارد شدن به ساختمون حیاط یا لابی باید تحت نظر باشه. دوربین ها رو طوری با یه زاویه مناسب باید نصب کنیم که تمام محل ها پوشش داده بشن. پارکینگ هم جز همین محدوده حساب میشه. معمولا در آپارتمان های مسکونی انباری ها هم در پارکینگ تعبیه شدن. پس دوربین های مداربسته در پارکینگ و لابی باید جوری نصب بشن که مشرف به در انباری ها باشه تا هم امنیت ساکنین برقرار بشه هم وسایلی که در آپارتمان قرار دادن.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۶ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش