موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

دوربین مداربسته هایک ویژن ip

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > دوربین مداربسته هایک ویژن ip

دوربین مداربسته هایک ویژن ip یکی از بهترین دوربین های مداربسته ای می باشد که بسیاری از افراد امروزه از آن برای نظارت مکان های مورد نظر خود استفاده می کنند. این دوربین ها مزیت های بسیاری دارند و مهمتر از هرچیزی برند آنهاست که دارای اهمیت بالایی می باشد.

دوربین مداربسته ip تحت شبکه می باشد و به همین دلیل این دوربین ها ویژگی ها و عملکردهای خاصی نسبت به دیگر دوربین ها دارند. سیستم IP  یک استاندارد بین‌المللی است که سطح حفاظت را در برابر نفوذ به محوطه‌های مختلف از قبیل گرد و غبار، جامدات و مایعات تعریف می‌کند. استاندارد IP و IK دوربین مداربسته در انتخاب دوربین تاثیر بسزایی دارد .

 

ویژگی های دوربین مداربسته هایک ویژن ip :

 

دوربین مداربسته هایک ویژن ip ویژگی های و عملکردهای خاصی دارند و به همین دلیل بسیاری از افراد این دوربین ها را خریداری می کنند. دوربین مداربسته هایک ویژن و مزایای آن را مطالعه کنید .

 

     ۱- فضای دید گسترده :

لنز این دوربین ها به طور کامل بر ناحیه ای که قرار گرفته است ثابت می شود و تصاویری را که ارائه می دهد به صورت کامل و با بسیار کیفیت می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های دوربین های هایک ویژن  این است که هنگام شب هم می توانید این میدان وسیع و گسترده را مشاهده کنید. هرچه که فاصله کانونی این دوربین ها کوچکتر باشد زاویه دید شما بسیار بزرگتر و با کیفیت تر می شود.

 

     ۲- ضد ضربه بودن :

یکی دیگر از ویژگی های دوربین مداربسته هایک ویژن ip این است که ضد ضربه هستند. بنابراین اگر می خواهید در فضاهای داخلی و بسته خود که امکان دارد دوربین ضربه ای ببیند، می توانید از این دوربین ها استفاده کنید. از آنجایی که این دوربین ها ضد ضربه و ضد خش هستند در هنگام ضربه زدن به دوربین آسیب جدی ای نمی بینند.

برندهای گوناگون دوربین های مداربسته هرکدام دارای ویژگی ها و عملکردی خاص است ، یکی از مزیت هایی که شرکت دوربین مداربسته  دکتر دوربین دارد این است که در مورد هر یک از این دوربین ها و تجهیزات آن اطلاعات ویژه ای را ارائه داد است که شما می توانید با مطالعه این اطلاعات محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را خریداری نمایید.

هر یک از این دوربین ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و به همین دلیل هر فردی مطابق با خواسته های خود از این دوربین های یکی از آنها را انتخاب می کند  مشاوران ما راهنمایی کامل را به شما خواهند کرد تا بتوانید با کمترین هزینه بهترین پیاده سازی را برای بالابردن امنیت محل کار و زندگی خود انجام دهید .

دکتر دوربین تمامی تلاش خود را در جهت برآورده کردن رضایت شما انجام می دهد پس :

موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم .

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش