موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

دوربین پلاک خوان

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > دوربین پلاک خوان
دوربین پلاک خوان

دوربین پلاک خوان

دوربین مداربسته پلاک خوان نوعی از دوربین بولت هست که توانایی تصویر برداری با کیفیت را در شرایط نوری بسیار کم با دو مگاپیکسل فراهم میکند.  این دوربین ها با بکارگیری تکنولوژی Dark Fighter غیر از رزولوشن دو مگاپیکسلی، سرعت تصویربرداری ۶۰ فریم در ثانیه دارند. همچنین قابلیت حذف نویز تصویر به صورت سه بعدی و تکنولوژی ضد مه یا Defog. دوربین های پلاک خوان در برندهای داهوا و هایک ویژن که جزو ده برند برتر دوربین مداربسته هستند، وجود دارد. اگر در انتهای کد مدل آنها حرف “P” داشته باشد، به این معنی ست که این دوربین توانایی شناسایی پلاک های فارسی را در خودروهای ایرانی دارد.

تشخیص هوشمند دوربین مداربسته

دوربین پلاک خوان هایک ویژن با رزولوشن دو مگا پیکسل ، توانایی تشخیص و اعلام آلارم در موقعیت های مختلفی را دارد که از جمله می توان به، تشخیص ورود غیر مجاز هکر ها به منوی دوربین، تشخیص قطع خط فرضی از پیش ترسیم شده ، ضبط تصویر و آلارم به دلیل حذف و یا گم شدن اشیاء در محوطه ی از پیش تعیین شده ، تشخیص و اعلام آلارم بر اساس ورود و یا خروج غیر مجاز افراد به محوطه ی از پیش تعیین شده، اعلام آلارم به خاطر تغییر زاویه دید دوربین ، تشخیص قطع صدای میکروفن دوربین، تشخیص بر هم خوردن فوکوس دوربین ، تشخیص چهره ، شمارش نفرات و… بسیاری از الگوریتم های هوشمند دیگر اشاره نمود.

دوربین مداربسته پلاک خوان

دوربین بولت هایک ویژن از مدل های کد گذاری هوشمند جهت تصویر برداری بهتر استفاده می کند. برخی از این کد گذاریها عبارتند از: ضبط هوشمند بر اساس ویدیو آنالیتیک ، بهینه کردن پهنای باند دوربین بدون افت کیفیت تصویر ، حداقل میزان تاخیر در ارسال تصویر دوربین ، ضبط هوشمند با چند استریم مجزا در میدان دید دوربین ( ROI )، ارسال چند استریم جداگانه به طور همزمان ، انتقال و نمایش زنده تصویر ، چرخش تصویر ، ضبط تصویر دوربین بصورت محلی روی حافظه جانبی (SD Card) در مواقعی که ارتباط بین دوربین و سوئچی قطع شده است و چندین مورد دیگر اشاره نمود.

دوربین پلاک خوان هایک ویژن

مشخصات فنی

  • سایز سنسور تصویر برداری دوربین ۱/۱٫۸ اینچ
  • نوع سنسور CMOS پیش رونده
  • رزولوشن دو مگا پیکسل
  • سرعت فریم معادل ۶۰ فریم در ثانیه
  • تصویر برداری با کیفیت رنگی در تاریکی
  • تصویر برداری با شاتر اسپید پایین برای تصویر برداری در نور کم (حداقل نور مورد نیاز دوربین مداربسته)
  • میزان WDR معادل ۱۲۰ دسی بل جهت تصویر برداری مناسب در محیط هایی با چند نور مختلف
  • لنز موتوردار با فوکوس هوشمند جهت تصویر برداری با زاویه دید و کیفیت مناسب
  • گرم کن داخلی بصورت آپشن برای مواقعی که دوربین در مناطق سردسیر نصب می شود
  • نصب میکروفن روی دوربین بصورت آپشن برای مواقع لزوم

ویژگی های کلیدی دوربین پلاک خوان

پشتیبانی از شش عملکرد آنالیز رفتاری ، شامل چهار عملکرد تشخیص استثناء ، یک مورد  تشخیص چهره در دوربین مداربسته و یک مورد عملکرد آماری . ضبط هوشمند تصویر روی اس دی کارت یا ضبط هوشمند در صورت تشخیص آلارم دوربین ، کد گذاری هوشمند تصویر دوربین ها به گونه ای که کمترین پهنای باند ، تاخیر و کد گذاری نقاط مختلف تصویر بر اساس میزان اهمیت انجام گیرد. رزولوشن دو مگا پیکسل با سرعت تصویر برداری حداکثر ۶۰ فریم، تصحیح اعوجاج تصویر توسط تکنولوژی هوشمند، پشتیبانی از حالت چرخش تصویر به زاویه دلخواه و حالت راهرو ( Corridor Mode )، برای تصویر برداری از راهرو های عریض و طویل. پشتیبانی از تکنولوژی تصویر برداری با کیفیت بالا و پهنای باند حداقل ،جزء قابلیت های دوربین پلاک خوان هایک ویژن می باشد.

فشرده سازی تصاویر در دوربین مداربسته : پشتیبانی از فرمت فشرده سازی H.264 ، H.264+ ، MPEG4 ، MJPEG و ارسال تصاویر با چند کیفیت به طور همزمان ، تنظیمات مختلف تصویر دوربین ، WDR ، ضد مه ، ELC و BLC و… از دیگر ویژگی های این دوربین می باشد. برد ال ای دی دید در شب ۵۰ متری برای لنز ۲٫۸ به ۱۲ میلیمتر و برد ای آر ۱۰۰ متر برای لنز ۸ به ۳۲ میلیمتر. ( این دوربین با دو نوع لنز متغیر ۲٫۸ -۱۲ میلیمتر و لنز ۸ -۳۲ میلیمتر تولید و روانه بازار شده است) تکنولوژی هوشمند مادون قرمز با تابش کنترل شده اشعه مادون قرمز باعث می شود تا دوربین در حالت سیاه و سفید تصاویر با کیفیت عالی را تصویر برداری کند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۴ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش