موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

دوربین مداربسته لامپی برای چه مکانهایی مناسب است؟

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > دوربین مداربسته لامپی برای چه مکانهایی مناسب است؟
دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی برای چه مکانهایی مناسب است؟

بعضی ها می پرسن که دوربین مداربسته لامپی برای چه مکانهایی مناسب است؟ راستش میشه گفت تقریبا برای همه جا! دوربین های مداربسته از نوع لامپی مثل دوربین‌های دام (Dome) بخاطر شکل ظاهرشون نامگذاری شدن و اصطلاحا به اون ها دوربین مداربسته لامپی میگن . اینطوری تصور کنید که دوربین داخل لامپ قرار گرفته و روی سرپیچ معمولی هم بسته میشه. یعنی نیازی به منبع تغذیه نداره و با همون برق شهری روشن میشه. خوبی این دوربین ها به اینه که سارقین به راحتی نمی تونن از لامپ واقعی تشخیص شون بدن!

مشخصات دوربین مداربسته لامپی

زاویه تصویر این دوربین‌های مداربسته ۳۶۰ درجه‌ای هست؛ یعنی اگه در اتاق نصب بشه، تصویر دور تا دور اتاق رو میتونیم مشاهده کنیم. حالا فرقی نداره با چه وسیله ای تصاویر دوربین رو مانیتور میکنین؛ با گوشی هوشمند یا نرم افزار ICSEE و V380. به هرحال تصاویر به صورت پانوراما دیده میشن، طوری که تمام زوایا پوشش داده بشه و حتی میتونین برای واضح دیدن روی تصویر مورد نظرتون زوم کنین.

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته لامپی کار سختی نیست . مثل لامپ معمولی خیلی سریع و آسان در چند دقیقه نصب میشن. نیازی به دستگاه ضبط و لوازم جانبی اضافی نداره و به صورت بیسیم یا wireless به مودم وصل میشه. جالب اینه که میکروفون هم روش داره. دیگه نگم که کیفیت اچ دی HD با پورت کارت حافظه داره!

دوربین مداربسته لامپی گزینه مناسبی برای خیلی از مکان‌ها ست. چون به دانش فنی و سیم کشی برق برای راه‌اندازی نیازی نداره. کافیه که کارت حافظه رو داخلش قرار بدین و برق دوربین رو روشن کنین. اپلیکیشن مربوطه رو هم روی گوشی تون (اندروید یا IOS) نصب کنید که از هرجای دنیا خواستید از طریق اینترنت مانیتور کنید.

دوربین مداربسته لامپی
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۶ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش