موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

دوربین مداربسته مقاوم در برابر آب و هوا

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > دوربین مداربسته مقاوم در برابر آب و هوا
دوربین مداربسته ضد گرد و غبار

دوربین مداربسته مقاوم در برابر آب و هوا

دوربین مداربسته با قابلیت weather proof

یک اصطلاحی بین دستگاه های دوربین مداربسته و حوزه سیستم های نظارتی وجود دارد به نام weather proof یا دوربین مداربسته مقاوم در برابر آب و هوا. در واقع ضد گرد و غبار هم هست. این ویژگی به عنوان یکی از فاکتورهای مهم استاندارد بدنه دوربین های مداربسته تعریف می‌شود. برای اینکه بتوانیم مقاومت بدنه دوربین در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بسنجیم، از استاندارد IP استفاده می‌کنیم.

چطور ویژگی weather proof را در استاندارد مقاومت بدنه تشخیص دهیم؟

شرکت های تولید کننده دستگاه های دوربین مداربسته تابع استاندارد IP و IK هستند. درواقع این استانداردها نمایانگر کدهایی هستند که بعد از انجام آزمایش های خاص روی بدنه دوربین ها داده می شود. برای دوربین های مداربسته ای که در فضای باز و محیط بیرونی نصب می شوند؛ مانند دوربین بولت و دوربین اسپیددام، حداقل استاندارد IP66 لازم است. اگر غیر از این کد باشد، این نوع دوربین برای نصب فضای باز مناسب نمی باشد.

استاندارد بدنه دوربین های هایک ویژن

اینکه دستگاه دوربین مداربسته دارای استاندارد IP66 باشد به این معناست که دوربین مداربسته مقاوم در برابر آب و هوا است. و در برابر شرایط مختلف جوی (باد و باران و…) دچار مشکل نمی شوند. دوربین های هایک ویژن که یکی از ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته هستند، دارای استاندارد IP66 می باشند. بدنه این دستگاه ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است ولی نمی توان در آب نصب کرد. به دلیل اینکه این استاندارد شامل معلق شدن در آب نمی شود. دوربین های خاصی از هایک ویژن وجود دارند که از استاندارد IP67 پیروی می کنند و امکان معلق شدن در آب را برای مدت محدودی فراهم می کنند. به طور کلی مشخصات مربوط به بدنه را پیش از خرید در فروشگاه های دوربین مداربسته و پس از خرید در کاتالوگ آنها مشاهده فرمایید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۸ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش