موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

راهنمای خرید دوربین مداربسته

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > راهنمای خرید دوربین مداربسته
خرید دوربین مداربسته

راهنمای خرید دوربین مداربسته

اگه قصد خرید و نصب دوربین مداربسته برای آپارتمان یا ساختمان مسکونی دارید، پیشنهاد میکنم تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

سیستم های حفاظتی که برای منازل به کار میره از اجزای مختلفی تشکیل شده که با کنار هم قرار دادنشون یک سیستم مداربسته حرفه ای رو برای پاسخگویی به نیاز مشتریان فراهم میکنه. تیم دکتردوربین تلاش میکنه انواع دوربین های مداربسته و تجهیزاتش رو بهتون معرفی کنه تا شما بهتر بتونید برای خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید. معمولا برای ساختمان های مسکونی دوربین های باکیفیت و کارایی بالا، و همچنین قیمت مناسب پیشنهاد میشه.

در نظر داشته باشید که یک پک کامل سیستم مداربسته شامل تمامی اجزای مورد نیاز شما مثل انواع فیش و کابل، دستگاه DVR، هارد DVR و دوربین ها هست که در اختیار شما قرار می گیرد. در این قسمت لازمه به تفاوت دستگاه DVR و NVR هم توجه کنید.

 

قیمت دوربین ها بر اساس برند و شرکت سازنده

تولید کننده های بسیاری در زمینه دوربین مداربسته داریم که اگه یادتون باشه ده برند برتر دوربین مداربسته رو براتون معرفی کردیم و خلاصه ای از شرکت ها رو توضیح دادیم. میشه گفت بیشتر سهم بازار ایران به دوربین های مداربسته و تجهیزات جانبی کشور چین تعلق داره. غیر از برندها و شرکت های چینی، محصولات کره جنوبی، تایوان، کانادا، آلمان، ژاپن و تولید ملی ایران هم وجود داره.

اگه قصد خرید دارید، پیشنهاد میکنم اول حرفهای دکتر دوربین رو درباره راهنمای خرید دوربین مداربسته گوش بدید بعد برید سراغش. خوبه یک سری نکات رو رعایت کنیم. مثلا:

 

صرفا دنبال کمترین قیمت نباشیم!

یکی از نکات خرید دوربین مداربسته آگاهی از هزینه ها و قیمت محصول می باشد. دوستان برای خرید دوربین خسیس نباشین لطفا. چون اگه به هر دلیلی کیفیت دوربین نصب شده خوب نباشه یا استاندارهای لازم در اون رعایت نشده باشه، با زمانی که هیچ دوربینی نصب نکرده باشید، یکیه! از طرفی خودتون بشینید محاسبه کنید از نظر اقتصادی چه میزان براتون به صرفه است که هزینه کنید. از مشاورین ما هم میتونید کمک بگیرید. بهترین کار اینه تحقیق کنید و یه براورد هزینه داشته باشید تا بدونید که برای خرید و نصب سیستم حفاظتی مثل دوربین مداربسته، چقدر بودجه نیاز دارید؟! مطمئن باشید نصب این سیستم ها از لحاظ اقتصادی به صرفه است و نگهداری و تعمیرات اون هم هزینه گزافی نخواهد داشت.

 

نصب دوربین پیگیرد قانونی دارد!

اگر دقت کرده باشین این اعلان رو در بیشتر فروشگاه ها، مغازه های معمولی، آپارتمان های مسکونی یا تجاری و خلاصه هر جایی که دوربین مداربسته نصب شده باشه، می بینید. از لحاظ قانونی باید به همه افرادی که در اون محل رفت و آمد می کنن اطلاع رسانی بشه که بعدها دچار مشکل نشیم. پیشنهاد می کنم مطالب مربوط به نصب دوربین مداربسته در مدرسه و آسانسور رو بخونید. به هرجهت همه باید در جریان نصب دوربین قرار بگیرن و اعلان “این محل مجهز به دوربین مداربسته است” رو نباید فراموش کنیم.

 

دوربین ها فقط نگاه میکنند

بدانید و آگاه باشید که دوربین ها فقط نگاه میکنن و وقایع رو ثبت میکنن و راستش کار دیگه ای ازشون برنمیاد! یعنی بعد از نصب سیستم مداربسته انتظار بی جا نداشته باشید که اگه سارقی رو رصد کرد، بره دنبالش و دستگیر کنه! دوربین ها فقط تصاویر و فیلم ها رو ضبط می کنن تا برای شناسایی و مانیتور کردن لحظات به ما کمک کنند. پس در همون حد ازشون انتظار داشته باشید.

 

عملکرد شبانه روزی

یکی از مهمترین نکات خرید دوربین مداربسته توجه به نوع اونهاست. دوربین ها از نوع آنالوگ هستند یا دیجیتال. از نوع کابلی هستند یا بیسیم. اگه قرار باشه صبح تا شب حواسش به من و شما باشه لازمه منبع تغذیه درست و حسابی بهش وصل باشه و باور اینکه دوربین های وایرلس با یه باتری کارشون راه میفته، کاملا غلطه. یعنی نمیشه ۱۰۰% اتصال برق رو حذف کرد!

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۴ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش