موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

منبع تغذیه دوربین مداربسته

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > منبع تغذیه دوربین مداربسته
منبع تغذیه دوربین مداربسته

منبع تغذیه دوربین مداربسته

منبع تغذیه دوربین مداربسته

منبع تغذیه دوربین مداربسته برق هست. همونطور که می دونیم هر وسیله ای برای کار کردن نیاز به منبع تغذیه و انرژی دارد درست مثل بدن انسان. بدن ما هم نیاز به خوراک و انرژی به دست آمده از آن دارد. برای به کار افتادن وسایل الکترونیکی که از برق یا باتری به عنوان منبع تغذیه استفاده میکنیم.

در دوربین مداربسته شرایط نوع برق ورودی یا تغذیه الکتریکی خیلی مهم هست. شرایط منبع تغذیه دوربین مداربسته را به اصطلاح Power Supply Condition می نامند. این شرایط دارای المان های مختلف هستند که در ادامه به آنها می پردازیم.

مشخصات ورودی الکتریکی دوربین مداربسته

شکل ولتاژ

مشخصه جریان میتونه به شکل AC یا DC باشه. ولتاژ AC که همون جریان متناوب برق شهری و با فرکانس و طول موج مشخصی در نوسانه. ولتاژ DC هم یه جریان ثابت داره که اصلا تغییر نمیکنه.

میزان ولتاژ

این میزان معمولا با یک عدد روی دستگاه نوشته میشه.اگه میزان ولتاژ کمتر از اون حد باشه احتمالا روشن نمیشه یا آسیب کمی وارد میشه اما اگه بیشتر باشه به مدارات داخلی آسیب جدی وارد میکنه.

فرکانس

فقط درمورد ولتاژ الکتریکیAC مصداق داره. مقدار فرکانس نشون میده ولتاژ در طول یک ثانیه چند بار تغییر میکنه. .
تقریبا همه دوربین های مداربسته با ولتاژ ۱۲ ولت و برق DC تغذیه میشن واسه همینه که به اداپتور نیاز پیدا میکنیم (ازون مبدل های AC به DC که رایج و کم هزینه هم هست). دستگاه های DVR و NVR هم با ۲۴ ولت DC کار میکنن.

توجه : سیگنال دورربین مداربسته با فرکانس متفاوت است .

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۴ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش