موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

دکتر دوربین > تعرفه دوربین مداربسته  > قیمت دوربین مدار بسته بیسیم
قیمت دوربین مداربسته بیسیم

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

همونطور که می دونید سیستم مداربسته انواع مختلفی داره که برای نظارت، حفاظت، امنیت و کنترل استفاده میشه. پس به همون میزان قیمت دوربین مدار بسته بیسیم هم فرق میکنه. هرچند که نصب دوربین های مداربسته و ارتباطات آنها نیاز به طراحی اولیه و متخصص این حوزه داره و حتی لازمه نکاتی رو پیش از خرید دوربین مداربسته در نظر داشته باشیم. دکتردوربین کار رو برای شما راحت تر کرده؛ هم انواع دوربین رو بهتون معرفی کرده هم ده برند برتر دوربین مداربسته که با مقرون به صرفه ترین هزینه و بهترین کیفیت از این سیستم های حفاظتی استفاده کنید.

دوربین مدار بسته بیسیم

خب دوربین مداربسته بی سیم یا وایرلس از طریق اینترنت به سرور مرکزی وصل میشه و مزیت اساسی اون از اسمش پیداست! نیاز به سیم کشی طولانی نداره؛ به همین خاطر علاوه بر نصب آسان، در کاهش هزینه پروژه کمک می کنه. البته یادتون باشه که همه دوربین ها به منبع تغذیه نیاز دارند. این یعنی برای این موضوع نیاز به سیم کشی داریم. نمونه هایی هم هست که با باتری چند ساعتی روشن می مونن اما خیلی قابل اعتماد نیستن. بطور کلی اگه بخوایم مزیت های دوربین مداربسته وایرلس رو بگیم:

  • راحتی نصب
  • عدم نیاز به سیم کشی طولانی
  • اتصال بی سیم به اینترنت و انتقال تصاویر و بدون نیاز به آی پی ثابت
  • دید ۳۶۰ درجه در بعضی از آنها

خرید دوربین مدار بسته بیسیم یا وایرلس

برای خرید دوربین مداربسته وایرلس گزینه های مختلفی رو باید در نظر بگیریم. شما حق انتخاب دارید که از فروشگاهی دلتون میخواد خرید کنید. اما پیشنهاد دکتردوربین رو فراموش نکنید! حتما قبل از خرید نکات لازم رو رعایت کنید و از یک مشاور متخصص خوب در این حوزه مشورت بگیرید. همچنین میتونید مطالب مربوط به نوع تجهیزات و انواع دوربین رو بخونید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دوربین بی سیم

کاربرد دوربین مداربسته بیسیم

برای نظارت و حفاظت یا کنترل محدوده مورد نظرتون مثل اتاق کودک، خانه، آفیس یا حتی کلاس درس میتونید از دوربین های wireless استفاده کنید که مدل های کوچک اون مثل دوربین مداربسته مخفی می مونه! معمولا راه اندازی اونها نیازی به دانش فنی زیادی نداره (هرچند بهتره قبلش مشورت کنید). از راه در از طریق اینترنت به راحتی کنترل میشه و تصاویر همزمان قابل مشاهده است و صداها بدون نویز شنیده میشه. هدف اصلی دوربین مداربسته wireless همیشه و همه جا در دسترس بودنه! همینطور پایین آوردن میزان زیادی از هزینه ها. به دلیل اینکه نیاز به کابل کشی گسترده نداره و شاید بعضی از محل ها اصلا امکان کابل کشی نداشته باشیم.

اطلاعات فنی دوربین مداربسته بی سیم

منبع تغذیه ای دوربین ها هم میتونه باتری باشه هم برق شهری. فرستنده در دوربین های مداربسته بی سیم ابعاد کوچکی داره و داخل اون قرار میگیره. این دوربین ها قابلیت نصب روی TV و کامپیوتر رو دارن و میتونن تصاویر با کیفیتی رو ارائه کنن. حالا این همه نکته مثبت گفتیم یکی هم منفی بگیم!! دوربین های مداربسته بی سیم نسبت به دوربین های دیگه ثبات کمتری دارن. البته این صرفا به سیستم اینترنت شما برمیگرده! چون مستقیم با شبکه کار می کنن لازمه حواستون به connection اینترنت باشه که هیچ موقع قطع نشه یا در صورت بروز مشکل به سرعت حل بشه.

شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره یا سفارش محصول با همکاران ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صداتون هستیم!

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۴ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش