موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

چشمی دوربین مداربسته

چشمی دوربین مداربسته

چشمی دوربین مداربسته

تاحالا اسم دوربین مداربسته چشمی به گوشتون خورده؟ نوعی از دوربین مداربسته است که به جای لنز چشمی روی درها لنز دوربین قرار داده شده. یعنی جدای از اینکه می بینید چه اتفاقاتی پشت در میفته، تمام تصاویر رو هم میتونید ضبط و ذخیره کنید. برای اتصال دوربین چشمی دقیقا مثل دوربین مداربسته بولت، دوربین مداربسته دام و بقیه مدل ها به دستگاه دی وی آر و هارد DVR نیاز داریم. بعد هم برقراری ارتباط با گوشی همراه هوشمند یا لپ تاپ رو باید انجام داد که از این طریق میشه تصاویر رو کنترل کرد.

دوربین مداربسته در چشمی درب

یک نکته منفی که در استفاده از دی وی آر ها وجود داره، نحوه سیم کشی اونهاست. زمانی که بخواهیم روی درب دوربین مداربسته چشمی نصب کنیم، ناچاریم از محل قرارگری دوربین تا دستگاه سیمی برای اتصال بکشیم. چشمی هم که اغلب وسط در هست و ممکنه به نما و زیبایی محیط آسیب بزنه. اما همیشه متخصصان خوش سلیقه ای در هر حوزه ای وجود دارند که به بهترین نحو شما رو به هدفتون می رسونند.

اینجاست که از دستگاه ضبط کننده تصاویر دیجیتالی مخصوص استفاده می کنیم! یعنی نوعی از این دوربین ها دارای دستگاه DVR سرخود هستند و بدون نیاز به سیم کشی اضافه با کارت حافظه ای که در اختیار دارند تصاویر رو ذخیره می کنند. ظرفیت کارت های حافظه شون تا ۳۲ گیگ رو پشتیبانی می کنه. تازه به صدای زنگ هم حساس هستند و وقتی کسی در بزنه شروع میکنن به فیلم گرفتن و سایر مواقع خودشون رو برای روشن موندن به زحمت نمی اندازن.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۴ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش