موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

دوربین های مداربسته

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > دوربین های مداربسته
دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته امروزه در بیشتر مغازه ها، فروشگاه ها، بانک ها، هتل ها و مکان‌های دیگر وجود دارد، دلیل این در سطح شهر و جاده ها و … این است که برقراری امنیت و میزان نظارت بر محیط را افزایش می دهد .

در واقع باید بدانید این دوربین ها از جمله اساسی ترین و مهمترین تجهیزاتی می باشد که باید در برخی از فضاها برای امنیت بیشتر وجود داشته باشد. برند دوربین های مداربسته گوناگون می باشد و هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارند، برخی از آنها را می توانید در فضای آزاد و برخی دیگر از آنها را در فضای بسته نصب کنید.

دکتر دوربین یکی از فروشگاه های اینترنتی می باشد که در این زمینه فعالیت می کند و شما می توانید به صورت آنلاین از طریق ثبت سفارش ، درخواست نصب دوربین مداربسته بفرستید .

کاربرد دوربین های مداربسته :

 

دوربین های مداربسته

کاربرد اصلی که برای دوربین مداربسته می توانیم نام ببریم این است که نقش حفاظتی دارند و به خوبی می توانند از مکان‌های مورد نظر شما حفاظت کنند.

جلوگیری از ارتکاب جرایم، این کاربرد یکی از اساسی ترین کاربردهای این دوربین ها می باشد. برای جلوگیری از جرایم رانندگی و جرایم دیگر مورد استفاده قرار میگیرد .

راهنمایی و رانندگی با نصب دوربین های مداربسته نامحسوس در خیابان ها و جاده ها به صورت نامحسوس ،  ارتکاب جرائمی مانند سرعت غیر مجاز ، عبور از چراغ قرمز راهنمایی و … را کاهش داده است .

– کاربرد صنعتی، در بسیاری از کارخانجات از این دوربین ها استفاده می شود و کاربرد صنعتی دارد.

– در بسیاری از نقل و انتقالات عمومی نیز برای افزایش امنیت نقل و انتقالات استفاده می شود که از حوادثی که ممکن است رخ دهد جلوگیری نمایند. به طور مثال در متروها از این دوربین ها استفاده می کنند که عبور و مرور مسافرین را کنترل نمایند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۶ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش