موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

دوربین مداربسته سوزنی

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > دوربین مداربسته سوزنی
دوربین مدار بسته سوزنی

دوربین مداربسته سوزنی یکی از دوربین های مداربسته ای می باشد که اندازه بسیار کوچکی دارد، لنز این دوربین ها بسیار کوچک می باشد و به همین دلیل آنها را می توانید در پشت صندلی، گلدان، میز و … مخفی کنید.

دوربین مدار بسته سوزنی برای بسیاری از مکان هایی که شما می خواهید آنجا را به صورت مخفیانه تحت نظر داشته باشید استفاده می شود.  دوربین مداربسته مخفی یا مینیاتوری برای ضبط وقایع خاصی بدون آگاهی افراد یا اجزای تصویر مورد استفاده قرار میگیره. به این نوع دوبین ها، دوربین جاسوسی یا spy هم گفته میشه چون از دید بقیه پنهان نگه داشته میشه و به راحتی قابل شناسایی نیست. دوربین مدار بسته مخفی رو میشه داخل هر وسیله ای جاسازی کرد که مطمئنم تو فیلم ها برخورد داشتین!

این دوربین ها ویژگی ها و کاربردهای خاصی دارند که در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

 

دوربین مدار بسته سوزنی

کاربرد دوربین مداربسته سوزنی :

همانطوری که بیان کردیم دوربین مداربسته سوزنی دوربین بسیار کوچکی می باشد که معمولا در فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که، تصاویر را به صورت نامحسوس می خواهید مشاهده کنید.

به عنوان مثال اگر شما در ساختمان و یا اداره خود به افرادی مشکوک هستید می توانید این دوربین ها را به آسانی نصب کنید و محل مورد نظر را تحت کنترل خود داشته باشید. همچنین رفت و آمدها و عملکردهای افراد هم می توانید با این دوربین ها به خوبی تحت نظر داشته باشید.

تصاویر دوربین مداربسته سوزنی مدرک بسیار مناسبی برای ارائه دادن به مقامات قضایی می باشد و بسیاری از افراد به همین دلیل از این دوربین ها استفاده می کنند.

همچنین باید بدانید اگر در کنار دوربین مداربسته سوزنی یک دستگاه ضبط صدای مخفی هم تعبیه کنید به راحتی می توایند گفتگویی که میان افراد رخ می دهد را ثبت کنید. البته یکی از نکاتی که در مورد این دوربین ها بسیار اهمیت دارد این است که باید برای داشتن این نوع از دوربین ها به خوبی با ضوابط و قوانین نصب و نگهداری از آنها آشنایی داشته باشید

 

برای مشاوره و دریافت راهنمایی بیشتر با دکتردوربین تماس بگیرید 

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش