موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

نصب دوربین های مداربسته

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > نصب دوربین های مداربسته
نصب دوربین های مداربسته

نصب دوربین های مداربسته باید توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند و نصاب دوربین های مداربسته می باشند انجام شود. این افراد باید به خوبی با نصب دوربین های مداربسته آشنایی داشته باشند و به درستی بتوانند دوربین ها را نصب کنند.

بسیاری از فروشگاه هایی که در زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته فعالیت می کنند، نصب و راه اندازی این دوربین ها را انجام می دهند. فروشگاه دکتر دوربین یکی از فروشگاه های اینترنتی می باشد که از طریق فروشگاه آنلاین دکتردوربین می توانید خرید خود را انجام دهید و همچنین از طریق ثبت سفارش میتوانید درخواست نصب یا تعمیر و مشاوره را برای تیم پشتیبانی ارسال کنید .

 این فروشگاه نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته را به وسیله متخصصان نصاب دوربین مداربسته که در این زمینه تخصص دارند انجام می دهد.

نصاب دوربین مداربسته

نکاتی مهم در نصب دوربین های مداربسته :

برای نصب دوربین مداربسته باید به سه نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که در ادامه آنها را بیان می کنیم.

     ۱- قرار دادن دستگاه دی وی آر در مکانی مناسب :

زمانی که قصد دارید تعداد زیادی دوربین مداربسته را نصب کنید، باید بدانید سیم کشی آن مقداری مشکل است. به همین دلیل باید مکان امن و مناسبی را برای دستگاه دی وی آر در نظر بگیرید که سیم کشی ها در آنجا صورت بگیرد. همچنین دقت داشته باشید که دستگاه را در مکانی قرار دهید که به راحتی قابل دسترسی نباشد.

 

     ۲- مخفی کردن کابل ها :

کابل های دوربین مداربسته نباید به راحتی در دسترس باشند، اگر برایتان اهمیت دارد که امنیت دوربین ها بالا باشد باید برای هر دوربین مداربسته سیستم تغذیه جداگانه ای فراهم کنید.

 

     ۳- انتخاب کردن هارد دیسک مناسب :

یکی دیگر از نکاتی که در نصب دوربینهای مداربسته از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به آن توجه داشته باشید این است که به جای هارد دیسک معمولی از هارد دیسک های مخصوص استفاده کنید.

همه این موارد در نصب مهم هستن چه برای نصب دوربین مداربسته در بیمارستان چه برای نصب دوربین مداربسته در دیتاسنتر یا هر مکان دیگر .

مشاوره بابت نوع دوربین ها و لوازم جانبی ، نقشه مناسب بابت جایگاه نصب دوربین ها رایگان انجام می شود و مشاوران ما راهنمایی کامل را به شما خواهند کرد تا بتوانید با کمترین هزینه بهترین پیاده سازی را برای بالابردن امنیت محل کار و زندگی خود انجام دهید .

هزینه نصب دوربین مداربسته بعد از اجرا و اطمینان خاطر شما از نحوه نصب و آموزش کار با دوربین مداربسته و دی وی آور دریافت می شود.

دکتر دوربین تمامی تلاش خود را در جهت برآورده کردن رضایت شما انجام می دهد پس :

 

موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم .

 

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش