موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

نصب دوربین مداربسته در پروژه‌های ساختمانی

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > نصب دوربین مداربسته در پروژه‌های ساختمانی
نصب دوربین مداربسته در پروژه ساختمانی

نصب دوربین مداربسته در پروژه‌های ساختمانی

اهمیت نصب دوربین مداربسته در پروژه‌های ساختمانی

در جریان هستید که استفاده از انواع دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارتی در هر صنعت و کسب و کاری اهمیت داره. در بعضی از صنایع مانند ساخت و ساز و پروژه‌های ساختمانی و عمرانی، نیاز به نظارت و حفاظت بیش از پیش احساس میشه. افراد در پروژه‌های ساختمانی با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. مشکلاتی مثل: بی دقتی در استفاده از ماشین آلات سنگین، سهل انگاری در مصرف مواد اولیه، سرقت یا تخریب تجهیزات.

استفاده از دوربین مداربسته در پروژه های ساختمانی

سیستم های نظارت تصویری همانطور که از نامش پیداست، برای نظارت و همینطور حفاظت و برقراری امنیت استفاده می شود. پس برای امنیت کارگران و جلوگیری از خطاها و آسیب های احتمالی استفاده از این دوربین ها لازم و ضروری می باشد. دلایل دیگری هم داره مثل: جلوگیری از سرقت مواد اولیه و تجهیزات، جلوگیری از خراب کاری و ورود افراد غیرمجاز به سایت (حین کار و بعد از آن)، افزایش اعتماد کارفرما به دلیل نظارت شبانه‌روزی و کاهش حجم فعالیت مدیر پروژه.

نوع دوربین مداربسته در پروژه های عمرانی

برای انتخاب نوع دوربین مداربسته لازمه اطلاعات کافی از موقعیت مورد نظر و نحوه کارکرد دوربین ها داشته باشید. بیشتر از دوربین های IP یا HD با سفارشی سازی، استفاده میشه. موارد زیر رو به طور کلی بررسی کنید:

  • رزولوشن تصویر (که حداقل HD باشه)
  • استفاده از دوربین مداربسته بیسیم یا wireless
  • استفاده از برج های نظارتی قابل جابه جایی برای قرارگیری نورافکن و دوربین های مداربسته (میشه از سلولهای خورشیدی برای تامین انرژی استفاده کرد) استفاده از این دکل های موقت سرعت کار و انعطاف پذیری رو به شدت بالا می بره.

اگر زمان بررسی این موارد را نداشتید، نگران نباشید! هر لحظه که اراده کنید، تیم دکتر دوربین پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. از صفر تا صد همراه شما هست و مراحل پروژه نصب دوربین مداربسته رو تا رسیدن به نتیجه دلخواه جلو می‌بره. پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به بهترین نتیجه نیازها و اولویت هایی که مد نظرتون هست رو لیست کنید و برای ما ارسال کنید تا راحت ترین و سریع ترین راهکارها رو به شما ارائه کنیم.

همچنین بخوانید »مزایای نصب دوربین مداربسته در پروژه های عمرانی

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش