موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

نصب دوربین مداربسته در فروشگاه

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > نصب دوربین مداربسته در فروشگاه
دوربین مداربسته در فروشگاه

نصب دوربین مداربسته در فروشگاه

نصب دوربین مداربسته در فروشگاه

نصب دوربین مداربسته در فروشگاه های مواد غذایی و خرده فروشی ها خود راه فوق العاده‌ای برای جلوگیری از سرقت است. اگر کسانی که قصد دزدی از فروشگاه شما را داشته باشند (مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها ، داروخانه‌ها، تخفیف‌ها، فروشگاه‌های لوازم خانه و …) متوجه وجود دوربین شوند، تمایلشان نسبت به انجام عمل کمتر خواهد شد. بسیاری از فروشگاه‌ها در سیاست‌های کاری خود نصب دوربین مداربسته را دارند. اگر دزد اقدام به سرقت هر یک از موجودی‌های شما کند، فیلم‌های ضبط شده به شما کمک خواهد کرد. این فیلم توسط کارمندان بررسی می‌شود.

 

دلایل نصب دوربین مداربسته در فروشگاه

  • عامل بازدارنده است و وجود آن تا حد زیادی مانع از ارتکاب جرم می شود.
  • کارها در فروشگاه بهتر مدیریت می شوند
  • خدمت رسانی به مشتریان بهتر و سریع تر انجام می شود.
  • پوشش دهی مناسب داخل و خارج فروشگاه

عامل بازدارنده

درست مثل نصب دوربین مداربسته در سوپرمارکت، استفاده از سیستم های نظارتی در فروشگاه ها نیز الزامی ست. سرقت‌های داخلی یکی از نگرانی‌های اساسی خرده فروشی و فروشگاه‌هاست. سرقت کارمندان فروشگاه طبق آمار ۳۵.۸ درصد در سال ۲۰۱۵ برآورد شده. که به تدریج با افزایش نصب دوربین مداربسته در فروشگاه ها و مکان یابی مناسب آنها برای پوشش‌دهی بهتر فضا، بهبود پیدا کرده. وجود دوربین ها امنیت فروشگاه ها را از همه لحاظ برقرار می سازد به دلیل اینکه شواهد تصویری و صوتی وجود خواهد داشت.

 

محافظت شبانه روزی ۲۴/۷

با داشتن یک دوربین مداربسته IP امنیتی، شما می‎‌توانید نظارت مستمر داشته باشید (نظارت ۲۴/۷) حتی اگر حضور فیزیکی ندارید. این بدان معنی است که فروشگاه شما حتی پس از بسته شدن و هنگامی که کیلومترها دورتر هستید، رصد می‌شود. فروشگاه های خرده فروشی غالباً بعد از ساعات کاری مورد هدف سارقان قرار می گیرند ، زیرا سارقان غالباً فرض می کنند احتمال گرفتاری کمتر خواهد بود. با دوربین های مداربسته دید در شب ، شما نظارت مستمر از فروشگاه خود، حتی در تاریکی خواهید داشت.

 

بهبود عملکرد و یکپارچگی در کارها

سرقت داخلی یکی دیگر از نگرانی های اساسی است که می تواند موفقیت فروشگاه خرده فروشی شما را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار دهد. آمارها نشان می دهد که سرقت کارمندان ۳۵.۸ درصد کاهش موجودی را در سال ۲۰۱۵ تشکیل می دهد. حتی اگر شما بیشترین بررسی را روی کارمندان انجام دهید و آنها هیچگونه فعالیت مجرمانه ای را آشکار نکنند، باز امکان خطا وجود دارد. دوربین های امنیتی همچنین می توانند شواهد تصویری و صوتی هر یک از کارمندان که ممکن است از فروشگاه شما سرقت کنند، را ضبط کنند.

 

بهبود خدمت رسانی به مشتریان

یک دوربین امنیتی نه تنها به جلوگیری از سرقت کمک می کند بلکه می تواند به بهبود خدمات به مشتری نیز کمک کند. خرید عامل بسیار مهمی در موفقیت فروشگاه ها ست، پس باید از رضایت مشتریان اطمینان حاصل شود. با نصب دوربین مداربسته در فروشگاه ، کارکنان خود را کنترل کنید تا از ارائه خدمات مناسب به مشتریان مطلع شوید. در صورت توجه به اقدامات نامناسب در رابطه با خدمات به مشتری، می توانید نسبت به آموزش یا حتی خاتمه کار او اقدام کنید. علاوه بر این، در صورت شکایت مشتری از خدمات، می توانید از فیلم هایی که دوربین های امنیتی شما ضبط کرده اند برای ارزیابی این ادعا استفاده کنید.

 

پوشش دهی مناسب

هنگام نصب دوربین مداربسته، لازم است پوشش دهی همه ورودی ها بررسی شود. زیرا بیشتر مواقع مزاحمان از طریق ورودی‌ها وارد خانه، محل کار یا فروشگاه شما می‌شوند. دوربین های موجود در نقاط ورودی باید در طرفین قرار بگیرند تا تصویر مقابل در ورودی به خوبی ضبط شود. برای افزایش مناطق دید، از دوربین های فضای باز (مثل دوربین بولت) به عنوان بکاپ یا پشتیبان استفاده کنید. با این کار در صورت مسدود شدن دوربین های ورودی، دوربین های فضای باز نقش مکمل را ایفا می‌کنند. فراموش نکنید فروش و نصب دوربین مداربسته توسط کارشناسان متخصص دکتر دوربین انجام می پذیرد .

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش