موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

نصب دوربین مداربسته در سوپرمارکت

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > نصب دوربین مداربسته در سوپرمارکت
نصب دوربین مداربسته در سوپرمارکت

نصب دوربین مداربسته در سوپرمارکت

نصب دوربین مداربسته در سوپرمارکت

فروشگاه ها و سوپرمارکت ها از محبوب ترین نقاط برای سرقت هستند. این مکان ها باید مجهز به سیستم های امنیتی باشند تا علاوه بر نظارت بر محیط، جلوی سرقت ها را هم بگیرند. فراموش نکنید که کوچکترین سرقتی روی سود و زیان کسب وکار شما موثر است. خوشبختانه، شما با نصب دوربین های مداربسته علاوه بر جلوگیری از سرقت، افزایش امنیت و بهبود بهره وری پرسنل را نیز شاهد خواهید بود.

 

مزایای نصب دوربین مداربسته در سوپرمارکت

همانند نصب دوربین مداربسته در فروشگاه، دوربین‌ها فیلم های ضبط شده را به اتاق کنترل ارسال می‌کنند تا مانیتور شوند. یک عامل بازدارنده جنایات است، حس امنیت را افزایش می‌دهد. سبب کاهش ضرر و زیان می‌شود و در هر زمان محیط را کنترل می‌کند. امکان ثبت با کیفیت ترین تصاویر را به شما خواهد داد.

 

مانیتور کردن فیلم دوربین ها

با استفاده از سیستم های دوربین مداربسته دکتردوربین می‌توانید به راحتی دوربین ها و زوایای مختلف را از یک اتاق کنترل با دوربین هایی که فیلم های خود را به مانیتور شما ارسال می‌کنند مشاهده کنید.

 

نظارت ۲۴ ساعته

با قرارگیری دوربین مداربسته در سوپرمارکت شما می توانید به طور مداوم، محل را رصد کنید و از هرگونه اختلال در روز یا شب مطلع خواهید شد. طیف وسیعی از دوربین مناسب برای نظارت در محیط داخلی و خارجی وجود دارد. اگر می خواهید دوربین های داخلی مناسبی انتخاب کنید، حتما با مشاوران دکتردوربین صحبت کنید.

 

بهبود تجربه مشتری

جدا از مواردی که گفته شد، به بهبود تجربه خرید توسط مشتریان هم کمک می‌کند. در فروشگاه های مدرن فیلم های ضبط شده توسط دوربین ها را بررسی می کنند تا الگوی رایج خرید را به دست آورند. یعنی با دیدن ویدیوها متوجه می شویم مشتریان بیشتر به چه چیزهایی علاقه نشان می دهند و نسبت به چه وسایلی بی اهمیت هستند. این کار سبب می شود مدیران و پرسنل فروشگاه بیشتر در چیدمان اجناس فروشگاه دقت کنند. همچنین بازدید مشتریان در ساعات مختلف روز مورد بررسی قرار می گیرد.

برای اینکه بتوانید بهترین نوع دوربین مداربسته را برای فروشگاه یا سوپرمارکت خود انتخاب نمایید، حتما روی مشاوران تخصصی دکتردوربین حساب کنید. چون انتخاب یا نصب نامناسب دوربین با عدم وجود آن هیچ تفاوتی ندارد.

 

چرا برای خرید دوربین سوپرمارکت از دکتردوربین کمک بگیریم؟

تیم دکتردوربین بر اساس نیاز شما در سوپرمارکت نوع دوربین مداربسته را پیشنهاد می‌دهد. هر روز قادر به پاسخگویی شما از طریق ثبت درخواست، تماس تلفنی یا پیامک خواهد بود. پاسخگویی به موقع و سریع از نقاط قوت تیم دکتردوربین است.
مشتری های ما شامل ساختمان های مسکونی، ادارات، فروشگاه ها و سایت های عمرانی می باشند که با بهره گیری از مجرب ترین نصاب های دوربین مداربسته، بهترین کیفیت کار را به آنان عرضه می‌کنیم.

دکتر دوربین در زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته فعال است . مشاورین تیم ما به صورت رایگان تمامی نکات لازم جهت نصب یا راه‌اندازی سیستم مداربسته را به شما خواهند گفت .

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش