موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما حلش میکنیم

راه های ارتباطی :

 

مزایای نصب دوربین مداربسته در پروژه های عمرانی

دکتر دوربین > آموزش و آگاهی  > مزایای نصب دوربین مداربسته در پروژه های عمرانی
مزایای دوربین مداربسته در پروژه عمرانی

نصب دوربین مداربسته در پروژه های عمرانی

افرادی که مجری طرح های عمرانی هستند یا مهندس پروژه ساختمانی، از مزایای دوربین مداربسته در محدوده کارگاه به خوبی آگاه هستند. طبق آمار مشخص شده، وجود سیستم های نظارتی در کارگاه ها و پروژه های ساختمانی تا حد زیادی از آسیب ها و خطرات جلوگیری میکنه. فراموش نکنید که مکان و نوع دوربین انتخاب شده اهمیت زیادی داره. به طور مثال دوربین های مداربسته دید در شب یا night vision و دوربین های مقاوم در برابر اب و هوا نمونه‌ی مناسبی از دوربین مداربسته در پروژه های ساختمانی هستند.

 

مزایای نصب دوربین مداربسته در پروژه های عمرانی

 

منعطف بودن

در نظر داشته باشید که دوربین های مداربسته آنالوگ مقیاس پذیر و منعطف نیستند. یعنی امکان جابجایی و یا توسعه آنها وجود ندارد. دوربین های IP یا تحت شبکه قابلیت توسعه و تغییر دارند. بعلاوه می تونیم از سلول های خورشیدی برای برق رسانی در هر نقطه از محوطه استفاده کنیم. این کار دردسر کمتری داره و به سلامت محیط زیست کمک می کنه. پس در انتخاب نوع دوربین و منبع برق آن توجه داشته باشید.

 

جلوگیری از جرایم

از مزایای نصب دوربین برای پروژه های ساختمانی جلوگیری از وقوع جرم و بازدارندگی هست. ممکنه سارقین با دیدن دوربین از کارشون منصرف شوند! خوبه که نقاط آسیب پذیر محوطه و فضای کار رو شناسایی کنیم و قبل از اینکه مجرمان پیش دستی کنند، با نصب دوربین و سیستم های حفاظتی از این اتفاقات جلوگیری کنیم.

 

نظارت مداوم

دوربین های مداربسته مدرن به کاربران این امکان رو میدن که زمان و شرایط ضبط و بررسی فیلم ها رو انتخاب کنند. دوربین های مداربسته تحت شبکه یا امنیتی هایی که IP هستند، برای ثبت و ضبط وقایع شبانه روز تنظیم می شوند. ضمنا مشخص کردن هارد DVR و نحوه ذخیره سازی رو نباید فراموش کرد. مثلا برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی، فقط زمانی که حرکتی توسط دوربین ها شناسایی شد، رکورد تصویر شروع بشه.

 

نظارت از راه دور

سیستم های امنیتی مزیت بزرگی که دارند، کنترل از راه دور و مانیتورینگ هست. در هر ساعت از شبانه روز با استفاده از یک گوشی موبایل مجهز به نرم افزار دوربین مداربسته تصاویر قابل مشاهده و نظارت هستند.

 

ارتقا ایمنی

یکی از مزایای نصب دوربین مداربسته در پروژه های عمرانی که بسیار بدیهی ولی مهم است، پیشگیری از وقوع جرم و خرابکاری در سایت ها می باشد. به دلیل استفاده از تجهیزات گران قیمت و آسیب پذیر بودن آن ها لازم است به این مسئله توجه ویژه ای شود. مکان ها و نقاط آسیب پذیر سایت را با یک مشاور خوب بررسی و مشخص نمایید. با توجه به طراحی نقشه دوربین مداربسته و نصب درست و اصولی دوربین ها می توان از بروز درصد بالایی از جرائم جلوگیری کرد. در هر مرحله میتوانید با تیم مشاوره و نصب دکتر دوربین تماس بگیرید.

 

ایجاد شواهد مفید از مسئولیت و وقوع جرم

با نصب دوربین مداربسته در پروژه های ساختمانی، می توان از تمام اتفاقات عمدی و سهوی یا جرائم صورت گرفته فیلم ضبط کرد. افراد مجرم یا مسئول را می توان شناسایی و تعقیب کرد. این عمل به اجرای قانون و بازیابی اموال مسروقه کمک می کند و از تلاش های بعدی مجرمان جلوگیری می نماید. معمولا پس از حادثه در محل، فیلم های ضبط شده با دوربین های مداربسته با کیفیت، توسط شرکت بیمه یا نهادهای امنیتی مورد بررسی قرار می گیرد. یکی از مهمترین عناصر برای موفقیت پروژه های عمرانی و ساخت و ساز، نصب دوربین های مداربسته است.

 

تطبیق دوربین ها با پیشرفت پروژه

از تمام این مزایا که بگذریم، دیدن میزان پیشرفت پروژه برای مدیران پروژه، پیمانکاران و ذینفعان جالب توجه است. یک سایت ساختمانی هر لحظه در حال تغییر و تکمیل است و شاید خیلی اوقات میزان پیشرفت آن در کوتاه مدت چشمگیر نباشد. یکی از مزایای نصب دوربین مداربسته در پروژه های عمرانی ملموس شدن و به چشم آمدن پیشرفت پروژه است که خیال همه را راحت می کند. در این بین نقاط قوت و ضعف ساخت و ساز هم مشخص می شود.

همچنین بخوانید » مراحل پروژه نصب دوربین مداربسته

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)
10 درصد تخفیف برای اولین سفارش شما
تا 25 دی ماه
ثبت سفارش